Bir rahmetlinin ardından söylenebilecek komik ağıtlar

Yayınlandı: 04 Eylül 2007 / Mizah

Bir Rahmetlinin Ardından Söylenebilecek Komik Ağıtlar:
-Rahmetli fatiha okumayı öğretmişti, vay çıkarcı şimdi sebebini anlıyorum.
-Rahmetli son günlerde sürekli “üzerimde bir ağırlık var” derdi. Haklıymış..
-Rahmetli her zaman dünyaya niçin geldiğini sorgulardı, artık öbür tarafta öğrenir
-Rahmetli bensiz hiçbir yere gitmezdi, bu sefer ben gelmiyorum.
-Rahmetli “benim hızıma kimse yetişemez” derdi, artık anlamıştır Azrail’in daha hızlı olduğunu.
-Rahmetli sabahları hep geç kalkmayı isterdi, sonunda bu isteği de oldu.
-Rahmetli kapalı yerde duramazdı, bakalım bu sefer duracak gibi
-Rahmetli her buluşmaya en son gelirdi, bu buluşmaya bizden önce gitti.
-Rahmetlinin en sevdiği renk beyazdı, şanslıymış artık sonsuza dek beyazlar içinde olacak.
-Rahmetli çok geniş adamdı, mezarı da geniş oldu fakat fiyatı da tuzlu oldu.
-Rahmetli “hayatta her şeyi tadacaksın” derdi, ölümü de tattı ya artık gam yemez.
-Rahmetli serseri gibi yaşardı sonunda serseri bir kurşunla gitti.
-Rahmetlinin en sevdiği yemek imambayıldıydı, bu acıya imam bile dayanamadı bayıldı.

Bu yazı Tolga ŞEN’e aittir. Başka sitelerde izinsiz yayınlanamaz!

yorum
  1. TAMER dedi ki:

    KARDEŞ MSN SPACEİN GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK SENİ DE BENİM SPACE E BEKLERİM AYRICA BİZİM DRT SPACE GRUBUMUZA KATILMANI İSTERİZ KENDİNE İYİ BAK EYW

Yorum bırakın